vineri

Gafe Administrativ-politice

Ne este frica de Dumnezeu dar si mai frica ca oricine se va perinda la putere va avea aceleasi apucaturi murdare contrastatale.

 Dati putere unui om fara caracter si veti constata ca incepand cu a doua zi dupa investire se transforma in altul de nerecunoscut, intangibil , care le stie pe toate , tot ce spun consilierii sau subordonatii directi este apa de ploaie, el fiind detinatorul adevarului absolut , pentru el legile sant facute pentru a fi interpetate dupa nevoile sale si consideratiile pot continua cu exemple vii si actuale.

Ne este frica de specialistii politici pusi pe posturi tehnice cheie la toate nivelele in statul roman care in timpul serviciului lor se roaga sa nu se intample nimic periculos.
Cazurile de la Dej, Zalau si altele au fost uitate, acest caz de la Sighet va fi si el uitat fara sa fie luate masuri preventive de durata.

In toate cazurile, pierderile de gaz au fost sesizate cu mult timp inainte dar nu au fost luate masuri.
Situatie criminala prin superficialitatea in care sant tratate aceste cazuri .
Ce minte iti trebuie ca senzorii de gaz montati in zonele de recordare a conductelor subterane putand fi legati la un calculator central sau urmariti permanent de un dispecer local ai firmelor de gaze, ar rezolva problema .

- Se stie ca lucrarile au fost efectuate de o firma impusa politic de la centru si nu selectata prin licitatie cum este prevazut in legea contractelor.
 Pacat de responabilul de la gaz Sighet M. care a devenit victima a propiilor eroari , nestiind daca calificarea profesionala i-ar fi permis sa puna in pericol si alte vieti.
 Se va gasi tapul ispasitor sa plateasca in locul sistemului corupt.

 Ne este frica de ministrii de carton proveniti din miliardarii de carton, cu studii la mare distanta, cu examene luate la telefon in care de fapt se negocia pretul notei, ministrii si parlamentari absolventi ai academiilor de vara din strainatate de 1-2 luni, acestea fiind singurele lor studii superioare, cu care ne este rusine ca santem romani.

 Vrem ca orice functie publica de la secretar de stat in jos sa fie ocupate prin examen public transmis in direct, iar ministrii numiti politic sa fie valori profesionale recomandate de o academie de stat pe domeniu .

 Aceleasi conditii trebuie puse si la numirea sefilor de agentii, sefii regiilor de stat si a societatilor comerciale, auditati anual , iar daca nu indeplinesc criteriile de performanta sa fie inlocuiti.

 Vrem angajarea fara apartenente politice , a elitelor care au facut studii reale in strainatate si nu academii de vara sau prin internet , pe baza de examen si nu pe interviuri aranjate, pentru toate companiile de stat unde sa-si efectueze stagiile si sa preia conducerea acestora in perspectiva imediata.

 Ne este frica de un ministru de interne numit ,,accidental ’’ pe un post cheie in statul roman, sa aiba puterea prin lege sa conduca comandamente in situatii de urgenta fiind paralel prin profesie si pregatire.
 Il poate recomanda doar politicul sau presedintele?

- Solicitam reanfiintarea gospodariilor de servicii ale primariilor cu care se pot efectua toate lucrarile edilitar gospodaresti de mica anvergura, prevazute cu sectii de mecanizare cu utilaje ce pot intervenii rapid in situatii de calamitati iar in situatii normale folosite in lucrarile gospodaresti de prevenire a inundatiilor si alte amenajari de drumuri locale si agricole si nu contractate lucrari cu firme private capusa la preturi de 3-4 ori mai mare decat cele normale.
 Numarul angajatilor sa fie restrans si specialitatile personalului fiind stabilite de nevoile localitatii .
Anticipam angajarea a minim 100 mii de oameni cu angajament onorabil, care vor reduce din costurile de contractari pentru diverse servicii, platitori de taxe si impozite , cam dublu de cate depun firmele capusa contractate pentu aceste lucrari si care folosesc de regula munca la negru, iar lucrarile efectuate de mantuiala

 -Lasati primariilor locale autonomia financiara necesara functionarii normale a acesteia si eventual subventionati lucrarile de interes national existente in localitatile respective.
 Lasati-le mai multi bani din impozitele cetatenilor acestor localitati, pentru ca ei sant cei ce stiu ce urgente locale au si nu-i centralizati in folosul vostru politic.
Se vede clar si aici interesul politic de extagere de bani negrii in detrimentul cetatenilor.
Exista n exemple in acest sens.

 - Va bucurati doar de banii trimisi in tara de cei plecati .
 Calculul vostru este si aici gresit deoarece prin politica voastra de risipire, ati devalorizat TARA, iar multi din cei plecati nu doresc sa se intoarca si sa investeasca intr-o tara care nu le inspira incredere.
 Va mirati ca nu se mai regasesc in urma ultimului recensamant peste 2 milioane de cetateni in ultimii 10 ani? Acesti oameni exista si se regasesc in greselile organizarii recensamantului , dar o sa gasim cetateni romani pe toate insulele si tarile lumii unde nu avem reprezentante .

 - Ati scazut standardul de calitate pentru alesi sub nivelul de alerta, incat disolutia totala a statului a devenit o problema de timp.
 Nu vedeti ca pana si interlopii se vor presedinti?

 -Dorim introducerea standardelor de calitate in toate ministerele pana la cel mai nesemnificativ birou , recomandare facuta de UE acum 10 ani, prin protocoale de actiune pe fiecare domeniu in parte, potrivit legilor care guverneaza activitatea respectiva cu sanctiuni severe de nerespectarea lor.

Daca Germania a introdus aceste protocoale inca din vremea lui Bismark si au fost aplicate ca regula, sant acolo unde trebuie sa fie un stat adevarat.
Noi am luat modelul oriental transformand dijma, ocaua lui Cuza in pesches, mita si mai nou in comision reglementat prin lege.

 Credem ca activitatea comisiilor de audit din ministere nu sant profesioniste si nu si-au atins scopul sau actiunile lor au fost facute din obligatia sa mai doboram cate un stegulet pus de UE.

Oare de ce nu sant utilizati pensionarii apti de munca care au ajuns la apogeul cunoasterii in meseriile lor , unii scosi la pensii fortat, doar din lipsa banilor sau necorespunzatori politici si inlocuiti cu persoane care au  multe invatat pentru asi putea indeplini corespunzator menirea.
 S-au creat goluri de profesionalism in toate domeniile de functionare a statului.
 Iata rezultatul!
Un stat complet nefunctional.

Starea de urgenta
 Cum isi permite guvernul sa nu declare stare de necesitate pe termen limitat in zonele calamitate, lasand zeci de mi de oameni sub zapezi cu saptamanile fara apa, mancare, medicamente si curent electric, pentru a se contracta de urgenta toate utilajele disponibile din zona care sa participe la dezapeziri.
 Doar din spirit de economie ?
 N-a contat viata oamenilor in calculele voastre?
 Cati decedati altii decat cei 8 declarati oficial sant?

 Nicaieri in lumea civilizata comanamentele de urgenta nu sant conduse decat de profesionisti in materie, situatii pentru care sant specializati si fac o pregatire continua.
 Dati-va seama cum la noi tremura vipusca generalilor de frica sa nu fie schimbati daca-si permit vre-o idee, alta decat a sefului vremelnic, ministru politic paralel cu aceasta specialitate ,,care-si da cu parerea".

 Ne aveti protocoale de interventie si de acordare de fonduri fara sa asteptati o saptamana pentru a constata gravitatea situatiei?
 Grav , si dovedeste inca o data disolutia statului.
 Vedem starea de anormalitate si haos ce cuprinde tara ori de cate ori apar situatii de urgenta , nestiind cum sa le gestionam, pasandu-se responsabilitatea de la o institutie la alta, de la un minister la altul.

 Intrucat asemenea situati de calamitati naturale vor mai exista in Romania,  trebuie initiata o lege facuta de specialistii din domenii, sub coordonarea ISU, care sa prevada proceduri specifice in fiecare caz in parte , si cu asigurarea posibilitatilor materiale de interventie fiecarei comunitati locale si nu lasata decizia interventiei la dispozitia unui ministru sau presedinte indiferent cine va fi acela.
 Costurile trebuie calculate dupa interventii si nu inainte si mai ales politic cum s-a procedat .

 Aceeasi situatie trebuie prevazuta si la eventuale inundatii.
Legea trebuie sa prevada masurile preventive de supraveghere si controlate de reprezentantii ISU din teritoriu, care sant cele mai importante si apoi procedurile de interventie.

Rapoartele de control a inspectorilor ISU trebuie sa aiba putere juridica , iar responsabilii de neralizarea masurilor impuse , constatate tratati penal.
Bugetul trebuie sa prevada anual banii necesari pentru acoperirea costurilor de realizare a masurilor de urgenta impotriva calamitatilor (inundatii, inzapeziri, alunecari de teren etc) iar fondul de rezerva al guvernului pentru interventia propiu-zisa.

Nu vrem lucrari efectuate in acest domeniu de firme private a caror raspundere juridica se diluiaza prin contractele dubioase, secretizate si interpretabile.
 Legea trebuie cuprinsa la strategia Sigurantei Nationale.

Pentru prevenirea starilor de calamitate CNADNR-ul si Consiliile judetene si locale, cu banii dati firmelor private pentru dezapeziri sa cumpere freze perfomante, de diferite tipuri – multifunctionale cu tambur si cu perii – matura elicoidala atasabila cu aruncator care in situatiile de viscol pot circula cu viteza de 40 km/h , pentru mentinerea drumurilor principale in conditii functionale , si al doilea tip cu tambur elicoidal simplu sau dublu, cu cutite taietore si aruncator, pentru situatiile cu zapezi colmatate si tasate.

 Intrebati specialistii in domeniu .

 Este o prostie curatarea la negru a drumurilor in situatiile de urgenta , intrucat introducerea utilajelor cu lama taietoare rupe involuntar si bucati din structura asfaltica, creandu-se ulterior in urma inghetului cratere , drumuri care vor costa alti multi bani pentru reparatii.

 Stratul de zapada tasat peste care se imprastie nisip fara sare, va lucra ca un strat de protectie pentru drum , iar ulterior cand conditiile atmosferice o permit sa fie inlaturat si acest strat prin solutii chimice nedestructive. Randamentul acestor utilaje este maxim , luand in considerare raportul consum - timp de interventie si eficienta, comparative cu actualul sistem de curatare cu plugul sau Wola care are randamentul de max . 25% si este distructiv..

 Plimbati preventiv in situatii de viscol aceste perii pe zonele de drum repartizate printr-un calcul simplu de randament si nu veti inregistra drumuri inchise.

Daca mai puneti si comisionul vostru, in detrimentul creerii de locuri de munca si incurajarii firmelor autohtone si sa luati si bani la buget din taxarea firmelor din impozite pe salarii , veti vedea ce diferente de pret se vor inregistra la global.

 Postati la marginea drumurilor parazapezi mobile care sa fie montate toamna dupa recoltare, pentru care nu va trebui sa platiti nimic sau cel mult paza acestora , in zonele cu risc de inzapeziri , pana rezolvati problema expropierilor si cresterea perdelei forestiera pe care o preconizati, si veti vedea o sosea circulabila in conditii de viscol.

 De ce nu se poate organiza prin licitatie publica pentru cumpararea unor freze de zapada adaptate la tractoarele agricole care se gasesc in fiecare sat, oferindu-le si baza materiala ( motorina si plati pentru serviciile aduse comunitatii, astfel incat sa nu asistam la spectacolul ingrozitor pentru concetatenii nostrii pe care il oferiti.
Fiti siguri ca nu va fi nevoie de jandarmi si armata decat in conditii exceptionale.

 Comunitatile locale stiu sa se mobilizeze singure si mai eficient, fara sa fie nevoie sa impartiti voi pe grade de urgente, cine sa fie salvati primii in caz de calamitati naturale.
 Santem satui sa ne vedem concetatenii supusi unor asemenea vitregii aproape in fiecare an,  fara sa ne gandim la preventia acestora.

 Recomandarea este si pentru C.F.R. care pe vremurile clamate comuniste erau perdele forestiere in zonele expuse si circulau inaintea trenurilor de calatori locomotivele izolate, care prin constructie au plug si mentineau linia curata , iar trenurile de calatori nu circulau daca nu era confirmata linia functionala .
 Ce prostie imensa este sa directionezi un tren pe o linie pe care nu s-a circulat cateva ore pe timp de viscol, fara sa te asiguri de starea ei.

 Pentru o asemenea isprava in vremurile comuniste erai condamnat ca atentator la siguranta statului.
 Stim ca acele legi comuniste nu erau bune deoarece impuneau raspundere penala, ati facut voi altele prin asumari de raspundere  ca sa scapati  , dar sa stiti ca nu pentru mult timp.

 Ce greutate este in a comanda/ cumpara si monta pe utilajele C.F. , ex pe derizinele UAM-uri o perie de maturat si aruncat zapada care sa circule non stop inaintea trenurilor, si a nu lasa colmatarea zapezii pe CF , lasand prin nepriceperea voastra trenurile pline de calatori inzapezite 3-4 zile in camp.
 Unde sant CFR-istii de alta data.
  Ati introdus politicul si in acest domeniu candva strategic al Romaniei de sus pana la femeia de serviciu!

 Stim din batrani ca un gospodar isi constuieste iarna car si vara sanie , o expresie care trebuie sa fie pilda pentru guvernanti.

 - Stim unde este opozitia efectuarii lucrarilor prin firme de stat , contractantii nu pot lua comisionele la negru la semnarea contractelor, deoarece banii rulati sant controlati .

 O recomandare pentru IGSU .
- Am asistat de-a lungul anilor la incendieri si explozii de camioane care transportau marfuri periculoase cu morti sau sau cu risc iminent de producere a lor in urma unor incendii provocate de scurtcircuite la instalatia electrica , de regula improvizata si nu am auzit de masuri speciale de prevenire.

 Acestor masini le trebuie un regim special de revizie efectuat de RAR de om cu specialitate electrica , o instalatie de protectie electrica compusa dintr-un intrerupator cu deconectare termica la scurtcircuit, capsulata si sigilata pentru a putea fi verificata de organul tehnic in circulatie, si nu lasat la discretia soferului de inlocuire a sigurantelor cu o sarma oarecare pentru a se descurca si ajunje la destinatie cu ori ce risc.

 Solicitati unui institut de specialitate informatii si conditii tehnice de montare si sant convins ca vi le va da cu titlul gratuit, ca o contributie morala ca aceste fenomene sa nu mai fie posibile si aceste orori sa dispara. Ramane doar ca IGSU sa le puna in practica prin solicitarea obligatorie de montare a acestor dispozitive.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu